Pin It

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Share Button

cyta-contact-epikoinonia

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι ερωτήσεις φέρνουν τις απαντήσεις. Αν έχετε κάποιο ερώτημα για τις συνδέσεις CYTA, τις προσφορές σταθερής, κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ, τότε μπορείτε να ανατρέξετε παρακάτω στην σελίδα αυτή. Αν θέλετε να σας καλέσουμε, τότε αφήστε το μήνυμα σας στην επικοινωνία ή ζητήστε να σας καλέσουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ,

Σοφία Αργυριάδου.

Ιδιοκτήτρια Getconnected.gr

  ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ    GETCONNECTED.GR
  ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ     ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 

Μπορώ να διατηρήσω τον υφιστάμενο τηλεφωνικό αριθμό για όλες τις επιλογές τηλεφωνίας που προσφέρει η Cyta;

•    2play (Ιnternet & Σταθερή): Ναι, εφόσον μπορείς να μεταφέρεις τον υφιστάμενο τηλεφωνικό σου αριθμό (Φορητότητα).
•   1play (Internet): Πραγματοποιείς κλήσεις μέσω της Cyta από το δεύτερο αριθμό τηλεφώνου που σου παρέχουμε. Άρα, διατηρείς τον υφιστάμενο και έχεις απλά αυτόματα 2 αριθμούς τηλεφώνου.

Τι εξοπλισμό μου παρέχει η Cyta στις υπηρεσίες μέσω τεχνολογίας ADSL;

Η Cyta σου παρέχει τον πιο εξελιγμένο τεχνολογικά, Wi-Fi VoIP modem-router! Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να χρησιμοποιείς το Internet από οποιοδήποτε σημείο του σπιτιού σου (πχ. δωμάτια, βεράντα κλπ) εσύ επιθυμείς! Χωρίς καλώδια και κόπο!

Τι χρειάζεται να ξέρω για να εγκαταστήσω τον εξοπλισμό (modem / router); Χρειάζομαι βοήθεια τεχνικού;

Μην ανησυχείς, δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις, ούτε πολύπλοκοι χειρισμοί! Υπάρχουν οδηγίες στον Οδηγό Εγκατάστασης ο οποίος βρίσκεται στο κουτί που θα παραλάβεις. Πληροφορίες επίσης μπορείς να βρεις και στην ιστοσελίδα μας. Φυσικά μπορούμε να σε βοηθήσουμε και με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης 13811.

Εάν νομίζεις ότι δεν μπορείς να εγκαταστήσεις τον εξοπλισμό (modem / router), κατά τη συμπλήρωση της αίτησης σου μπορείς να επιλέξεις να σε επισκεφθεί τεχνικός της Cyta στο χώρο σου. Σε ενημερώνουμε δε ότι για την επίσκεψη του τεχνικού θα υπάρξει επιπλέον χρέωση.

Πόσες ημέρες απαιτούνται για την ενεργοποίηση της γραμμής μου;

Αφού λάβουμε τα δικαιολογητικά σου, ο απαιτούμενος χρόνος για την ενεργοποίησή σου ανέρχεται στις 10 εργάσιμες ημέρες εάν υπάρχει ήδη ενεργή γραμμή στο χώρο σου, ενώ σε περίπτωση που δεν υπάρχει ενεργή γραμμή απαιτούνται 15 εργάσιμες ημέρες μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της. Το χρονικό αυτό διάστημα ισχύει τόσο για νέα σύνδεση, όσο και για μεταφορά γραμμής ή αλλαγής παρόχου.

Αν μετακομίσω, μπορώ να κρατήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι στη νέα σου διεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει κόμβος της Cyta, διαθεσιμότητα γραμμών, καθώς και ότι η διεύθυνση θα πρέπει να ανήκει σε περιοχή με το ίδιο πρόθεμα (πχ 210 για Αθήνα, 2310 για Θεσσαλονίκη κλπ). Σημείωσε επίσης ότι θα πρέπει να λάβουμε την ενημέρωση για τη μετακόμιση σου τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την αλλαγή της διεύθυνσης, με σκοπό την έγκαιρη εξυπηρέτησή σου και την ομαλή μετάβαση της υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση.

Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η αδιάκοπη χρήση της υπηρεσίας κατά τη διάρκεια της μετάβασης. Το διάστημα των 30 ημερών είναι απαραίτητο γιατί η διαδικασία αλλαγής της διεύθυνσης εμπλέκει και νέο αίτημα στο φορέα υλοποίησης. Η μεταφορά της γραμμής γίνεται με την χρέωση του αντίστοιχου τέλους μεταφοράς γραμμής του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου.

Μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί τηλέφωνο στον τόπο που επιθυμώ υπηρεσία. Μπορεί η Cyta να μου παρέχει υπηρεσία;

Φυσικά, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα των υπηρεσιών Cyta στην περιοχή σου. Η παροχή υπηρεσιών από τη Cyta δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής τηλεφωνικής σύνδεσης. Υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης υπηρεσιών 2play σε νέα γραμμή με αριθμοδότηση Cyta δηλαδή 215 XXXXXXX ή/και φορητότητα αριθμού.

Τι γίνεται σε περίπτωση που επιθυμώ να διακόψω την υπηρεσία;

Μπορείς να διακόψεις τη σύνδεσή σου όποτε το επιθυμείς, στο τέλος κάθε μήνα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι βεβαίως η εξόφληση τυχόν ανοικτών οφειλών προς την εταιρεία μας και η επιστροφή του εξοπλισμού (modem / router) ο οποίος σου παρέχεται δωρεάν για όσο διάστημα παραμείνεις στην εταιρεία. Σε περίπτωση που θελήσεις να διακόψεις την υπηρεσία πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, υπάρχει επιβάρυνση με τα τέλη απενεργοποίησης, αξίας 72€.

Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες είναι 12μηνης δέσμευσης, κάτι που σημαίνει ότι μετά τον πρώτο χρόνο, μπορείς να διακόψεις την υπηρεσία στο τέλος κάθε μήνα χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση για εσένα.

Παρακαλούμε λάβε υπόψη ότι στην περίπτωση προπληρωμένων πακέτων, η επιστροφή χρημάτων δυστυχώς δεν είναι εφικτή.

Είμαι νέος Πελάτης. Θα ήθελα να ρωτήσω πότε περίπου θα λάβω τον πρώτο μου λογαριασμό και τι θα περιλαμβάνει;

Όλοι οι λογαριασμοί αποστέλλονται εντός του πρώτου δεκαήμερου του κάθε μήνα και η ακριβής ημερομηνία παράδοσής τους εξαρτάται από τα ΕΛ.ΤΑ της περιοχής σου. Ο πρώτος λογαριασμός περιλαμβάνει το τέλος ενεργοποίησης της σύνδεσής σου, την αναλογία παγίου του προηγούμενου μήνα καθώς και όλο το πάγιο του τρέχοντος μήνα.

Πως μπορώ να προσαρμόσω το πακέτο που λαμβάνω τώρα στις νέες μου ανάγκες;

Η Cyta προσφέρει πλήθος Προγραμμάτων Χρόνου Ομιλίας και ταχυτήτων πρόσβασης στο Internet για να πληρώνεις ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι και χρησιμοποιείς. Μπορείς να προσθέσεις, τροποποιήσεις ή καταργήσεις τα Προγράμματα Χρόνου Ομιλίας ανάλογα με τις εποχιακές σου ανάγκες. Θα προκύψει μόνο αλλαγή στο μηνιαίο πάγιο εξαιτίας των νέων επιλογών που θα κάνεις.

Η αλλαγή των Προγραμμάτων Χρόνου Ομιλίας είναι δυνατή με χρέωση 2€ για μια ή περισσότερες αλλαγές. Μπορείς να αναβαθμίσεις ή υποβαθμίσεις την ταχύτητα πρόσβασης στο Internet με χρέωση 2€ (η νέα τιμή τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία της αλλαγής της ταχύτητας).

Τι είναι το Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών;

Με το Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών επιβραβεύουμε τους Πελάτες που μας εμπιστεύονται για διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους, προσφέροντάς τους ποικίλα προνόμια.

Υπάρχουν 3 κατηγορίες Πελατών Αφοσίωσης:

  • Πλατινένιος,
  • Χρυσός,
  • Ασημένιος.

Για να γίνεις μέλος του Προγράμματος Αφοσίωσης Πελατών, χρειάζεται να έχεις συμπληρώσει 12 μήνες σε μια τουλάχιστον υπηρεσία Cyta.

Για τον υπολογισμό του 12μήνου, ισχύει η ημερομηνία ενεργοποίησης της παλαιότερης υπηρεσίας. Το πρόγραμμα δεν έχει αναδρομική ισχύ.

Είμαι ήδη Πελάτης Cyta και έχω ενταχθεί στο Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών. Εάν αναβαθμίσω την ταχύτητά μου, θα θεωρηθώ νέος Πελάτης και θα χάσω τα προνόμιά μου;

Φυσικά και όχι. Για την ένταξή σου στο Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών ισχύει η ημερομηνία ενεργοποίησης της παλαιότερης υπηρεσίας που έχεις με τη Cyta και αυτή δεν επηρεάζεται από τυχόν αλλαγές στο πακέτο που έχεις. Θα συνεχίσεις να απολαμβάνεις τα προνόμια του Προγράμματος Αφοσίωσης Πελατών της Cyta.

 

Post a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Top